Triumph Speed Triple Forums banner

Specyfikacja momentu obrotowego przedniej osi?

1 reading
25K views 12 replies 8 participants last post by  Martin_R  
#1 ·
Szukam specyfikacji momentu obrotowego dla przedniej osi. Książka fabryczna Triumph wymienia 110 Nm i 61 Nm. Czy ktoś wie, która wartość jest poprawna?

Dzięki,
Zip
 
#5 ·
O tak, widzę to. Dziwne ??? . Nie jestem pewien co do tego widoku rozłożeniowego. Widziałeś szczegóły na stronie 15.7? Tam w szczegółach podano 110 Nm. Zgaduję, że obrazek rozłożeniowy jest błędny.

Instalacja

1. Lekko posmaruj podkładki dystansowe kół smarem i
umieść je w piastach.

2. Ustaw koło pomiędzy widelcami, upewniając się,
że podkładki dystansowe pozostają na miejscu po obu stronach.

3. Zamontuj ponownie oś koła z prawej strony
i dokręć ją momentem 110 Nm.

4. Opuść motocykl na ziemię i napompuj
zawieszenie przednie, aby prawy widelec
'unosił się' do naturalnej pozycji na osi koła.

5. Dokręć śruby zaciskowe widelca momentem 20 Nm.
 
#10 ·
Kilka lat temu krążył TSB lub coś w tym stylu, w którym podano, że prawidłowy moment obrotowy wynosi 95 Nm. Mam to w arkuszu kalkulacyjnym na czerwono, co wskazuje, że jest to wartość skorygowana. Inna poprawka, którą mam, dotyczy śrub mocujących przedni zacisk hamulcowy, które powinny wynosić 35 Nm. :eboy: Wolę dokręcać je, aż się poluzują, a następnie cofnąć o ćwierć obrotu. :eek:ver: