Triumph Speed Triple Forums banner
1 - 16 of 16 Posts

·
Registered
Joined
·
2,989 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Yup two speed triples rode together in Utah today, I've been on the phone with Guiness but they say it's not a recoed they keep....

Spanky and I finally got out together, weather wasn't great, but we had fun. Camera was out of batteries so no pics sorry, if he comes tomorrow we'll get some.
 

·
Registered
Joined
·
424 Posts
J-Pip is going to have to put me on the Hooligan Training Program as I have got a lot of work to do. However I have seen the way he parks his patrol car so, maybe I will ask if anyone else wants to teach me their favorite Hooligan techniques. I am still trying to get out of the "Old Harley Habbits", apparently it is not about looking good outside of the old Starbucks, you have to actually be able to ride your bike too!

Although I got rained on after J-Pip split off it was still awsome, thanks for the ride and Don't buy a Gixxer! :violent1:
 

·
Registered
Joined
·
8,252 Posts
Two speed triples in Utah?

Shit SPANKY judging from your avatar I thought you were from AU. :devil:
 

·
Premium Member
Joined
·
6,770 Posts
+1 :sign5:
 

·
Registered
Joined
·
11,733 Posts
Dfib said:
Two speed triples in Utah?

Shit SPANKY judging from your avatar I thought you were from AU. :devil:
:finger: :finger: :finger:

I was guessing New Zealand. :fingure:
 

·
Registered
Joined
·
2,989 Posts
Discussion Starter · #9 ·
Spanky said:
apparently it is not about looking good outside of the old Starbucks, you have to actually be able to ride your bike too!
Ya'll should'a seen the girl sitting outside of Starbucks, damn them camera batteries!
 

·
Registered
Joined
·
18,147 Posts
I thought you were gonna say ya parked ya patrol car in a regular ol' parking space like normal people. That day will go down in history! ;D
 
G

·
Were those the pics back on Trat where the squad car rolled down the hill into the trees? Haha, that was some good stuff right there.
 
1 - 16 of 16 Posts
Top